محدودیت‌های پروازهای کیش برداشته شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: محدودیت‌هایی که در پروازهای کیش اعمال شده بود، پس از برقرار شدن امکان سفرهای استانی، برداشته شد.

به گزارش فرینا به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا جعفر زاده، با اعلام این که محدودیت‌های پروازهای کیش برداشته شد، تصریح کرد: پیش از این و به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و با دستور شورای بهداشت کیش و همچنین به دلیل توقف سفرهای بین استانی، پروازها به جزیره کیش محدود شد و فقط کیش‌وندان و همچنین افرادی که مجوز ماموریت به جزیره کیش داشتند، می‌توانستند به این جزیره سفر هوایی داشته باشند.

جعفرزاده افزود: در این راستا شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را به جزیره کیش متوقف کردند و فقط شرکت هواپیمایی کیش ایر با محدودیت پروازهای کیش را انجام می داد.

وی گفت: پس از کاهش محدودیت‌های سفرهای بین استانی امکان پروازهای برنامه شرکت‌های هواپیمایی دیگر به جزیره کیش فراهم شده است و محدودیت پرواز به این جزیره برداشته شد که این طبقه صدور مجوز شورای بهداشت کیش بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی از قبل مجوز پروازهای برنامه‌های به جزیره کیش داشته‌اند، گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی که به کیش پرواز می‌کردند، مجددا می‌توانند نسبت به برقراری پروازها به جزیره کیش اقدام کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو