مومنی در بازدید میدانی از سطح جزیره در حوزه امور شهری و روستایی تاکید کرد؛

توسعه شبکه آبیاری قطره ای باهدف مدیریت بهینه آب و فضای سبز جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراهی مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل، مدیر امور شهری و روستایی سازمان، مدیر امور درگهان و مسوول ساماندهی سایت جزایر ناز، از فضای سبز شهر قشم، کمپ پارک ها و پروژه های عمرانی جزیره بازدید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این بازدید با نظارت بر نحوه نگهداری فضای سبز و شیوه آبیاری و کاشت، بر لزوم  توسعه فضای سبز و  شبکه آبیاری تحت فشار و قطره ای باهدف مدیریت بهینه آب و نگهداشت بهتر فضای سبز تاکید کرد.
همچنین در ادامه این بازدید، دستور تسریع در ساخت و اجرای پروژه فاز دوم پارک جنگلی گلستان با هدف ارتقای سرانه فضای سبز شهری و زیباسازی منظر محیط زیستی قشم توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.
بررسی پروژه های روشنایی و نورپردازی سطح شهر قشم، قسمت دوم این بازدید بود. انجام عملیات نورپردازی در میدان حافظ و نخل زرین از برنامه های مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم  تا پایان اردیبهشت ماه است.
نظارت بر انجام به موقع و شیوه جمع آوری نخاله های شهری، از دیگر اهداف این بازدید بود که بر جمع آوری سریع پسماندها از فضای شهری به دلیل شروع فصل گرما و ضدعفونی مرتب منبع های جمع آوری زباله در ایام شیوع بیماری فراگیر کووید 19، تاکید شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با حضور درسایت تفریحی جزایر ناز، به بررسی شرایط و ساماندهی این مکان پرداخته و از پروژه های عمرانی درجریان این منطقه و سایر کمپ پارک های جزیره بازدید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو