بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از چهار پروژه بزرگ نفت و انرژی قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از چهار پروژه بزرگ نفت و انرژی منطقه آزاد قشم بازدید کرد و از نزدیک پیشرفت ها، موانع و مسایل اجرایی این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در ابتدای این بازدیدها پروژه نیروگاه 500مگاواتی انرژی گستر قشم را که در مرحله نصب پست GIS(پست با عایق گاز) است مورد بازدید قرار داد.

این پروژه که در آینده نزدیک به شبکه سراسری برق کشور می پیوندد تاکنون 56درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حجم سرمایه گذاری آن افزون بر 302 میلیون یورو بوده است.

براساس این گزارش پروژه سازه های دریایی اسکله نفتی حرا قشم دومین پروژه ای بود که روز پنجشنبه مورد بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

این پروژه نیز با 40درصد پیشرفت فیزیکی افزون بر 54میلیون یورو سرمایه گذاری درآن صورت گرفته است که تاکنون 14میلیون یورو هزینه ارزی و 300میلیارد ریال هزینه ریالی آن بوده است.

پالایشگاه پارس بهین پالایش نفت قشم سومین پروژه ای بود که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز پنجشنبه از آن بازدید کرد.

این پروژه هم که در فازهای اول و دوم در هر فاز 35هزار بشکه نفت را به فرآورده های نفتی تبدیل خواهد کرد تاکنون 86درصد پیشرفت فیزیکی داشته و افزون بر 133میلیون یورو حجم سرمایه گذاری آن بوده است.

براساس این گزارش حمیدرضا مومنی در ایستگاه چهارم از پروژه نیروگاه قشم مولد بازدید کرد. 

این پروژه در بخش تامین زیرساخت جهت پالایشگاه (برق، آب و بخار) 69درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 60میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 600میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی آن بوده است.

پروژه نیروگاه قشم مولد در بخش نیروگاه نیز با 45درصد پیشرفت فیزیکی دارای 85میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 300میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی است.

گفتنی است؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها عطریان فر مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و دریادار ملکزادگان مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، نریمان توکلی مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها، سلیمان رنجبری مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم همراهی کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو