منطقه آزاد قشم میزبان کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خميني(ره)

همزمان با میلاد دومين پيشواي بخشندگان عالم حضرت امام حسن مجتبي(ع) و آغاز دهه اکرام ایتام، منطقه آزاد قشم میزبان سفره افطار کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خميني(ره) شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان، مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیر عامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر امور اجتماعی و سلامت و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، جمعی از خانواده ها به همراه کودکان و نوجوانان بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد حضور داشتند.
در حال حاضر یک هزار کودک و نوجوان بی سرپرست در جزیره قشم وجود دارند که تحت نظر کمیته امام خميني(ره) شهرستان قشم بوده و توسط نزدیک به دو هزار حامی، حمایت می شوند.
آغاز هفته اکرام ایتام، زمانی است برای تجلی دوباره مهر و عطوفت خالصانه در ماه ضيافت الهي با این کودکان و نوجوانان تا با دستگری از ديگران، وفاداري به سيره نبوي را به تصوير كشيده و با میزبان این ماه مبارک پیمانی دوباره ببندیم.
این مراسم با هدف جذب حامیان جدید برای کودکان و نوجوانانی که در سال جدید آماده ورود به مقاطع تحصیلی متفاوت می شوند، برگزار شد و در پایان، از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اهدای هدایایی به مهمانان، سبدهای غذایی نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.