لزوم جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: این شهرستان ظرفیت ایجاد ثروت و توسعه اقتصادی را دارد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا ملکی در دیدار با فرماندار گرمسار به میزبانی دفتر فرماندار با اشاره به‌ضرورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت مطلوبی برای ایجاد ثروت و توسعه اقتصادی را دارد.
ملکی بابیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، شرایط بسیار ایده آل و مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: حمایت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی از پروژه‌هایی مثل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقش مؤثری در تحقق اهداف توسعه‌ای ایفا می‌کند.

انعقاد ۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به انعقاد ۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: راه‌اندازی یک شرکت سرمایه‌گذاری برای تسریع در توسعه این منطقه در دستور کار قرار دارد.
ملکی با تأکید بر اینکه جذب اعتبارات مربوط به این منطقه ویژه باید توسط فرمانداری پیگیری شود، تصریح کرد: با ایجاد توسعه پایدار و امنیت خاطر می‌توان نسبت به جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای مردم در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند تأمین زیرساخت‌هایی برای ایجاد توسعه است، تأکید کرد: توسعه‌یافتگی مناطق محروم و توزیع عادلانه ثروت از سیاست‌های کلان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محسوب می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.