با بهره‌گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی؛ گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می‌شود

فرماندار گرمسار گفت: این شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به قطب صنعتی ایران تبدیل می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، وحید رجایی در دیدار با سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به میزبانی دفتر خود با تأکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، قسمتی از حاکمیت و دولت است، اظهار داشت: این شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی به قطب صنعتی ایران تبدیل می‌شود.
رجایی بابیان اینکه نزدیکی به پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور، وجود کریدور ریلی و جاده‌ای بین‌المللی و نیروهای بومی تحصیل‌کرده ازجمله پتانسیل‌های مطلوبی است که در این منطقه وجود دارد، تصریح کرد: مشکلات زیرساختی و تأمین منابع برای جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه با تعامل، هماهنگی و همکاری رفع می‌شود.

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستعد جذب سرریز سرمایه‌گذار

فرماندار گرمسار تأمین زیرساخت‌های اساسی ازجمله انتقال آب، برق، گاز و سایر خدمات رفاهی و ارتباطی به منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستعد جذب سرریز سرمایه‌گذاران صنعتی است.
رجایی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در گرمسار برای ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار سال بیان کرد: تعامل و هماهنگی، دستگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی موجب توسعه پایدار شهرستان است.
وی افزود: تأمین امنیت سرمایه‌گذار در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.