لزوم رفع موانع سرمایه گذاران البرزی در امور گمرکی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام درخواست رفع مشکل سرمایه گذاران در موارد گمرکی را خواستار شد و گفت: در راستای تحقق شعار سال باید تمامی شرایط را برای توسعه فعالیت صنعتگران فراهم کنیم.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری امسال، افزود: با توجه به نامگذاری سال99 در خصوص جهش تولید برنامه ریزی‌های لازم برای بررسی وضعیت صنایع انجام شده است.
ثناگو مطلق گفت: راهکارهای توسعه و دست یابی به آن از مهمترین اهداف بخش‌های تولیدی است که به اذعان همه صنایع، فعالان و سرمایه‌گذاران می‌تواند بسیار موثر باشد.

دستگاه قضایی می‌تواند نقش حامی و پشتیبان واحدهای تولیدی را داشته باشد

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی می‌تواند نقش حامی و پشتیبان واحدهای تولیدی را داشته باشد تا با موارد تخلف در قاچاق کالا و دیگر موارد مقابله کند.
این مسئول یادآور شد: بر اساس جلسات و بازدید‌هایی که توسط معاونان دستگاه قضایی استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شد، درخواست رفع مشکلات سرمایه گذاران در موارد گمرکی را خواستار شدیم تا بتوانند مراحل ترخیص کالا را به راحتی و سهولت پشت سر گذارند.

بانک‌ها حمایت لازم را از فعالان اقتصادی دریغ نکنند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به لزوم حمایت بانک‌ها از فعالان اقتصادی، گفت: امیدواریم بانک‌ها حمایت لازم را از ما دریغ نکنند، همچنین در برخی موارد مربوط به امور قضایی نیازمند حمایت دستگاه قضا به صورت ویژه هستیم.
ثناگو مطلق با اشاره به پهنه وسیع منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: طی جلساتی که با حضور معاونین دستگاه قضا انجام شد، در برخی موارد در خصوص تعویض و یا در قصد تملک بودن بخش هایی از این منطقه، عملکرد افراد و واحدها نسبت به شناسایی و مستند سازی به ویژه در بخش های قضایی، شورای پول و اعتبار قیمت اراضی این موارد، مورد بحث قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو