مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس خبر داد:

رشد 250 درصدی واگذاری زمین‌ در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از رشد ۲۵۰ درصدی واگذاری زمین و رشد 50 درصدی در تشکیل جلسه کمیته تخصیص خبر داد.

به گزارش فرینا، حسن خلج طهرانی اظهار داشت: سومین جلسه کمیته تخصیص و واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس در سال 99 برگزار شد.

خلج طهرانی گفت: هر زمان که طرح سرمایه‌گذاری به منطقه ویژه ارائه شود، جلسه کمیته تخصیص زمین تشکیل خواهد شد که در سال جاری از 15 فروردین تا امروز سه جلسه کمیته واگذاری زمین برگزار شده است.

وی با اشاره به این که تعداد جلسات کمیته واگذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 50 درصدی برخوردار بوده است، اظهار داشت: مصوبات این جلسات امیدوارکننده بود.

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه به تشریح دستاوردهای این جلسات پرداخت و تصریح کرد: طی  جلساتی که در این مدت برگزار شد 10 طرح به تصویب رسیده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته دو جلسه با تصویب چهار طرح بوده است که می‌توان گفت موفق شده‌ایم به رشد 50 درصدی در برگزاری جلسات و همچنین رشد 250 درصدی در تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری دست یابیم.

خلج طهرانی ادامه داد: تنها طی امروز سه طرح سرمایه‌گذاری مصوب شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تولید اسید فسفریک و کودهای شیمیایی در ادامه طرح‌هایی اجرایی افتتاح شده در روزهای گذشته در کرمان با متولی‌گری شرکت ملی مس ایران با بودجه‌ای 130 میلیون یورویی، طرح تولید فروکروم و فرو منگنز شرکت کرومیت میامی فردوس با 120 میلیون دلار سرمایه‌گذاری و طرح تولید کرومیت توسط هلدینگ ارزش با اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو