با حکم مدیرعامل سازمان؛

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی غلامحسین مظفری خسرو نشان به عنوان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش فرینا، در حکم صادر شده از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به خسرو نشان آمده است: «نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون گردشگری منصوب می شوید.»

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال "جهش تولید" نامگذاری شده است با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

گفتنی است خسرو نشان فارغ‌التحصيل دكتراي فقه و مباني حقوق اسلامي از دانشگاه تهران و عضو هيات علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز است. او که سال‌ها به عنوان مدیرگروه فقه و مبانی حقوق اسلامی در این دانشگاه خدمت کرده است پیش از این مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آ زاد کیش را بر عهده داشت.

وی در عرصهِ‌ي مديريت فرهنگي، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان را در کارنامه دارد.

همچنین در حوزه‌ي فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري،‌ دبير جشنواره‌ فیلم‌های اجتماعی آبادان، دبير جشنواره‌ بین المللی فیلم کوتاه اصفهان، دبير جشنواره‌ بین المللی تئاتر طنز اصفهان، دبير ‌جایزه ادبی اصفهان، دبير جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر، دبير جشنواره‌ بین المللی تئاتر عروسکی تهران، دبير جشنواره‌ بین المللی فیلم‌های علمی اهواز و تولید فیلم تعزیه (تمرین آخرین) به کارگردانی ناصر تقوایی و ثبت تعزیه در یونسکو را تجربه کرده است.

خسرو نشان، عضو هیات داوران جشنواره بين‌المللي فيلم "علم و تصوير" فرانسه نیز بوده است.

 

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو