برگزاری نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور در فرودگاه بین المللی پیام

نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام،  مدیر کل گردشگری استان البرز و مدیران و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگانی از دفاتر استان های البرز و تهران با هدف توسعه پرواز های مسافری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد. 

به گزارش فرینا، این نشست با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس های هواپیمایی برای توسعه  پرواز های مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکار های لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد. 
بنا بر این گزارش در این جلسه مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوز های لازم  و کسب استاندار های لازم برای پرواز های مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای  فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است. 
نادر ثناگو مطلق اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پرواز ها اقدام شود. 
در این جلسه باریکانی  مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردي ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشورر برای  توسعه پرواز های فرودگاه پیام خاطر نشان کرد : سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امید وار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پرواز های مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم. 
همچنین مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز به عنوان سخنران بعدی از اعلام آمادی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر دادو گفت : اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که  در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنا براین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است. 
محمدی ادامه داد: قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پرواز های مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد. 

در ادامه رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه  پرواز ها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند. 
گفتنی است؛ پیش از برگزاری این جلسه نمایندگان دفاتر هواپیمایی استان البرز و تهران از ترمینال مسافری پیام بازدید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو