رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا:

کرونا در ارس وجود دارد/ اردیبهشت ماه اوج شیوع بیماری کرونا در شهرستان جلفا و ارس بود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا در جلسه ستاد کرونای منطقه آزاد ارس گفت: اردیبهشت ماه بیشترین آمار مبتلایان کرونا در شهرستان جلفا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فرینا، محمد قنبری در جلسه ستاد کرونای منطقه آزاد ارس برگزار شد ضمن ارائه گزارش اجمالی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان جلفا گفت: اوج شیوع این بیماری در شهرستان جلفا مربوط به اردیبهشت ماه بوده است و این بیانگر این است همچنان ویروس کرونا در ارس وجود دارد و اعلام وضعیت سفید به منزله عدم وجود این بیماری در منطقه نیست.

قنبری افزود: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و سهل انگارانه برخورد شود آمار مبتلایان به این بیماری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جلفا غربالگری افراد بطور 100 درصد انجام می پذیرد بر اجرای پروتکل های بهداشتی  توسط مردم تاکید و خاطرنشان کرد: روند ابتلای این بیماری نشان داد که گرم شدن هوا باعث کاهش زنجیره انتقال این ویروس نخواهد شد و تنها راه توقف انتشار و انتقال این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش می باشد.

در ادامه این نشست عبادله نظامی سرپرست معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس نیز در خصوص تهیه و تامین مواد ضدعفونی کننده و نیروهای پشتیبانی جهت اجرای این کار اعلام آمادگی نمود.

گفتنی است، ستاد کرونای منطقه آزاد ارس با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا، فرماندهی مرزبانی شهرستان جلفا، معاون فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس، مدیریت های بازرگانی، گردشگری، فرهنگی هنری، اجتماعی، آتش نشانی، مدیریت مرکز نوردوز و نمایندگان انجمن های هتلداران و کاشانه مهمان ارس امروز در محل سالن اجلاس  ارس با هدف ارائه تمهیدات لازم جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا  در ایام تعطیلات خرداد ماه تشکیل شد.

 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو