پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز جهانی قدس

  • شنبه 3 خرداد 1399 - 08:19
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
محمد ولی روزبهان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی ضمن گرامی‌داشت روزجهانی قدس، و شهدای مقاومت، تجاوز و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی را محکوم کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز آرمان ها و اهداف مقدس اسلامی و به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و ملت های آزاده جهان در دفاع از همه مظلومان و خصوصا" مردم مظلوم فلسطین است.

تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان نماد وحدت اسلامی ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی بوده و از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان های ستمدیده است.

این روز برگ زرینی از دفتر پر افتخار ملت های مبارز  و از برجسته ترین و ماندگار ترین نماد صف بندی حق در برابر باطل است، هرچند امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق نظر کارشناسان وزارت بهداشت امکان برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده وجود ندارد اما همه علاقمندان به این روز در سراسر جهان و خصوصا" ایران اسلامی از ابزارهای مختلف به پاسداشت روز جهانی قدس و زنده نگه داشتن آن پرداخته و این محدودیت مانع حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشده است.

اینجانب با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، یاد وخاطر شهدای گرانقدر عرصه مقاومت به خصوص سردار سرافراز قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از خداوند متعال در این ماه پربرکت و بارش رحمت الهی پیروزی و موفقیت مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران در سطح جهان به ویژه در فلسطین قبله اول مسلمین را خواستارم.

محمدولی روزبهان

 رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو