تقدیر از حماسه ساز فتح خرمشهر

  • چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 13:37
  • 0 دیدگاه
به مناسبت سالروز فتح شهر خون و مقاومت خرمشهر، محمد مهدی کربلایی، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از علی اکبرطاهری، رزمنده ایثارگر حاضر در این فتح عظیم که شاغل در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) است، تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که باحضور کریمیان، عضو هیئت مدیره و معاون اموربهره برداری فرودگاهی، یاورپور، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران کل در دفتر امور ترمینال ها و اماکن برگزار شده از خدمات و زحمات این ایثارگر شاغل تقدیر بعمل آمد.
در متن تقدیرنامه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمده است:
مجاهدت ایثارگران و جانبازان که با جان و مال خود غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع کرده اند و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب ها و جان ها هویدا ساختند.
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن خرداد سالروز فتح شهر عشق و شهادت، خونین شهر، خرمشهر قهرمان و روز مقاومت و ایثار و پیروزی محضر جنابعالی که مظهر ایثار و مقاومت می باشید، به رسم اکرام و احترام این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه شما می گردد.
با امید به اینکه مهر وجودتان همواره مستدام و گام هایتان راسخ و استوار به سوی بهرورزی و پیروزی رهنمون گردد.
گفتنی است، طاهری با ١٩ سال سابقه خدمت در شهر فرودگاهی، هم اکنون به عنوان رئیس اداره امور ترمینال ها و اماکن مشغول به خدمت هستند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو