کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر اقیانوسی چابهار با موقعیت راهبردی و متصل به آب‌های آزاد با اجرای پروژه‌های متعدد ملی و تجهیزاتی رتبه نخست در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور را کسب کرد.

به گزارش فرینا، عباس آذرپیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقا و بهبود مستمر فرآیندهای مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب این رتبه عنوان کرد.
آذرپیکان تصریح کرد: بیش‌از ۱۸ پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی در یک سال گذشته به پایان رسیده و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند.
وی افزود: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیرات در یکسال گذشته حائز رتبه نخست در بین بنادر کشور شده است.
معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل سیستان و بلوچستان در منطقه َA۱ دریایی یکی از موفقیت‌ها در کسب این رتبه بوده است که با اجرای این پروژه اقدام موثری در حوزه خدمات ایمنی و امداد و نجات شناورها صورت گرفت.
آذرپیکان گفت: پروژه‌های نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابجایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه‌ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیر ساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه‌های مورد اشاره بوده که در راستای بهبود مستمر و ارتقا توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.
وی خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناورهای دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی را از دیگر پروژه‌های مورد اشاره در بندر چابهار عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.