مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز؛

لزوم برنامه ریزی دقیق اقتصادی در دوران پس ار کرونا

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب های ناشی از وجود این بیماری، برنامه ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش فرینا، نادر طیبی در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی که با حضور اعضای آن با دستور کار تدوین برنامه های سال 99 این کمیسیون برگزار شد، بیان کرد: بیماری کرونا از دو جهت سلامت و معیشت بر جوامع مختلف تاثیرگذاشته است که بخش اقتصاد به ویژه کسب و کارهای خرد از مهمترین بخش های تاثیر پذیر ناشی از این بیماری است که به واسطه آن افراد و یا واحدهای تولیدی زیادی آسیب دیده اند.

طیبی افزود: ما در این کمیسیون باید ضمن بررسی و تحلیل شرایط موجود راهکارهایی برای کاهش آسیب های ناشی از بیماری کرونا در خصوص واحدهای صنعتی و تولیدی، کارگران و افراد بیکار شده ارائه دهیم.

وی اظهارداشت: زمان مشخصی برای از بین رفتن بیماری کووید 19 مشخص نیست گفت: امور جاری به ویژه مباحث اقتصادی باید با در نظر گرفتن شرایط حساس در هر بخش انجام شود چراکه نمی توان کسب و کارها تعطیل شود.

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز  اضافه کرد: التهاب های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در جهان آسیب جدی به حوزه انرژی وارد کرده و نکته حائز اهمیت این است که باید برای آینده فعالیت ر حوزه انرژی رویکردهای جدید را در نظر گرفت.

در این جلسه روسای کمیته های تخصصی زیر مجموعه این کمیسیون نظرات و برنامه های مربوط به حوزه عملکردی خود را ارائه کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.