امضای تفاهم نامه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در زمینه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی محدوده ارس خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، محسن نریمان در حاشیه نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان اذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح اقدام ملی دولت برای عرضه مسکن و واگذاری رایگان اراضی از سوی سازمان منطقه ازاد ارس به بنیاد مسکن آذربایجان شرقی بمنظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و ساکنان فاقد مسکن در روستاهای محدوده ارس امضا شد.
نریمان افزود: بر اساس این تفاهمنامه 44 قطعه زمین مجزا به مساحت حدود یک میلیون و 465 هزار مترمربع شامل 12 روستای محدوده ارس از سوی این سازمان جهت تحقق طرح اقدام ملی دولت برای تولید مسکن در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفت.
وی گفت: این 12 روستا شامل روستای شجاع در محدوده جلفا، دو روستا در محدوده خداآفرین و 9 روستا در محدوده قلی بیگلو است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، طرح اقدام ملی تامین مسکن در اجرای اصل 31 قانون اساسی و در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی دانسته و تحقق سیاست‌های دولت در این زمینه و کمک به رفع بخشی از مشکل دسترسی به مسکن خانواده ها در استان‌ها و شهرستان‌ها است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو