انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی

با صدور احکامی جداگانه از سوی محمدولی روزبهان؛ مدیران گسترش و تسهیل تولید، امور مالی، امور اجتماعی و سلامت و ورزش و توسعه روابط با کشور های حوزه خزر سازمان منصوب شدند.

به گزارش فرینا، با حکم محمد ولی روزبهان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی رضا اسلامی بعنوان «مدیر گسترش و تسهیل تولید» علی قاضی بعنوان «مدیر امور مالی» علیرضا کاسی نرگسی بعنوان «مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش» و محمدرضا صفری بعنوان «سرپرست مدیریت توسعه روابط با کشورهای حوزه خزر» سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند.

در سوابق شغلی رضا اسلامی؛ که به عنوان «مدیر گسترش و تسهیل تولید» منصوب شد فرماندار سیاهکل، شهردار رودسر مدیر ترافیک گیلان و مدیرکل بحران گیلان دیده می شود.

در سوابق علی قاضی که به عنوان «مدیر امور مالی» سازمان منصوب شده است.

مدیر حراست دانشگاه آزاد گیلان،مدیر حراست اداره کل اوقاف گیلان، مشاور شهردار رشت و رییس ثبت شرکت های سازمان دیده می شود

محمدرضا صفری که به عنوان «سرپرست مدیریت توسعه روابط با کشورهای حوزه خزر» منصوب شده است پیش از این مدیر فرهنگی و آموزشی و مدیر اجتماعی و ورزش سازمان بوده است

و علیرضا کاسی نرگسی که به عنوان «مدیر اجتماعی، سلامت، ورزش و جوانان» منصوب شده است مسئولیت عمران روستایی سازمان را بر عهده داشته است.

همچنین در دیگر حکمی از سوی مدیرعامل سازمان، علی نظری که تا پیش از این مسئولیت نظارت بر بازار را عهده دار بوده بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی منصوب گردید.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو