با اتکا بر توان متخصصان داخلی؛

تعمیر ۲ دستگاه مولد برق اضطراری در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با اتکا بر توان متخصصان داخلی، ۲ دستگاه مولد برق اضطراری در بندر امام خمینی (ره) تعمیر شدند.

به گزارش فرینا به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس گفت: با توجه به خارج از سرویسی چندین ساله این تجهیزات، انجام تعمیرات و راه‌اندازی ۲ دستگاه دیزل ژنراتور ۵/۱ مگاواتی بندر امام اجرایی شد.
دریس در تشریح ضرورت این تعمیرات بیان داشت: تجهیزات نیروگاه برق اضطراری مجتمع بندری امام خمینی (ره) از جمله تجهیزات بسیار مهم و راهبردی در بخش پدافند غیرعامل در بنادر محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: از آنجا که در اثر تحریم‌های ظالمانه برخی از سازندگان خارجی تجهیزات مذکور از ارائه خدمات و انجام تکالیف خود سر باز زده‌اند، تعمیرات فنی آن‌ها با بهره گیری از توان داخلی در اولویت قرار گرفت و با تلاش متخصصان داخلی با موفقیت انجام شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: همه مراحل طراحی، ساخت و نصب قطعات این تجهیزات بدون اتکا به توان خارجی و با برخورداری از روحیه خودباوری و تلاش و کوشش کارشناسان متخصص و متعهد داخلی، با موفقیت کامل به سرانجام رسید.
به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)، پروژه مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال و در زمانی کمتر از چهار ماه به انجام رسید در صورتی که از توان خارجی برای خرید قطعات و دستمزد در تعمیرات این تجهیزات استفاده می‌شد، هزینه ایی بالغ بر ۸ میلیارد ریال در برداشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو