از هفته آینده؛

تست کرونا در بیمارستان کیش به صورت آزاد انجام می‌شود

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از تهیه ۴۰۰ عدد کیت پی سی آر و ۴۰۰ عدد کیت استخراج خبر داد و گفت: با خریداری ۲ هزار کیت و برنامه ریزی های صورت گرفته ظرف ۷۲ ساعت آینده می توانیم به صورت گسترده از مراجعه کننده های مختلف نمونه گیری انجام دهیم.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مصطفی نادعلی نژاد در خصوص انجام تست کرونا در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اظهار داشت: بیمارستان کیش در هفته پیش رو به بیماران مشکوک و بیمارانی که از سوی مرکز توسعه سلامت کیش مراجعه می کنند اختصاص یافته است و شرکتها و گروههای مختلفی که قصد انجام تست کرونا را به صورت آزاد دارند می‌توانند از هفته آینده به این مرکز مراجعه کنند.
نادعلی نژاد افزود: با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک می توانیم تست کرونا را در سطح گسترده ای انجام دهیم.
وی با اشاره به این که شرایط جزیره کیش نسبت به دیگر شهرهای استانهای مختلف کشور متفاوت است گفت: با نگاه ویژهای که به جزیره کیش داریم تلاش بر این است نسبت به تقویت آرامش اجتماعی و اقتصادی گام های موثری در این منطقه برداریم.
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در پایان گفت: تنها راه کاری که می تواند در راستای اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا موثر باشد، عملیاتی کردن فاصله گذاری اجتماعی و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی است که این مهم با بهره گیری از تبلیغات محیطی و رسانههای ارتباط جمعی در آگاهی بخشی از خطرات ناشی از کرونا امکان‌پدیر خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.