موسوی:

ﺗﻌﻮﯾﺾ ﭘﻼك ﺧﻮدروهای اروﻧﺪي ﻏﯿﺮﺣﻀﻮري و ﺑﺪون ﭘﺮداﺧﺖ وﺟﻪ اﺿﺎﻓﻪ اﺳﺖ

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: مالکان خودروهای پلاک اروند در فرآیند شماره گذاری نیازی به پرداخت وجه اضافه به واسطه ها ندارد.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی با اشاره به مصاحبه هایی که اخیرا در رابطه با تعویض پلاک خودروهای اروندی در سطح استان و شهرهای آبادان و خرمشهر به نقل از برخی مسئولین مطرح شده است، اظهار داشت: جهت اطلاع مالکین خودرو های پلاک اروندی باید گفت که تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در شهرستان خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود و در مرکز استان به هیچ وجه این روند انجام نخواهد گرفت.

موسوی خطاب به مالکان خودروهای پلاک اروندی، بیان داشت: پیرو اعلام پلیس راهور ناجا  این آمادگی لازم وجود دارد که تمام افرادی که پلاک طرح قدیم خودروهای مناطق آزاد؛ خصوصا اروند را دارا هستند با مراجعه به مرکز گمرگ منطقه آزاد اروند واقع در خرمشهر و با دریافت معرفی نامه، خودروهای خود را از طریق مرکز شماره گذاری خرمشهر بدون پرداخت هیچگونه وجهی به سازمان و بصورت آنلاین شماره گذاری کنند.

وی با تأکید بر کوتاه کردن دست واسطه ها در این فرآیند، تصریح کرد: متأسفانه یک سری افراد سودجو و فرصت طلب در مقام واسطه پول های اضافه از مالکین خودروها دریافت می کنند که همینجا فرصت را غنیمت شمرده و از تمام صاحبان خودروهای پلاک اروندی درخواست می کنم که به هیچ عنوان  وجه اضافه به این دلالان، پرداخت نکنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی  https//car.arvandfreezone.com/  و در بخش تعویض پلاک اقدام به ثبت درخواست خود کرده و سپس نوبت مقرری شان را مشخص کنند و از طریق سامانه معرفی نامه خود را دریافت و به مرکز شماری گذاری مراجعه کنند.

موسوی تنها مبلغ قابل پرداخت توسط مالکان ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد و توضیح داد: این مبلغ در دو مرحله پرداخت می شود که  ۳۰۰هزار تومان جهت امتیاز پلاک و در مرحله بعد ۲۵۰ هزارتومان نیز بابت هزینه نقل و انتقال خواهد بود که مجموعا ۵۵۰ هزارتومان می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی قبلا پلاک فک پلمپ شده داشته و مالک بوده است، دیگر نیازی به پرداخت مبلغ امتیاز پلاک ندارد و فقط هزینه نقل و انتقال را باید پرداخت کند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، شنیده ها را حاکی از دریافت وجوه غیر متعارف توسط دلالان و واسطه گران دانست و گفت: متأسفانه بعضا شنیده می شود در مرکز استان مبالغی نظیر ۲میلیون تومان جهت نقل و انتقال توسط افراد سودجو از مردم گرفته می شود که مالکان باید هوشیار بوده و زیربار پرداجت چنین وجوهی نروند.

موسوی همچنین با اشاره به اظهارات ناظر گمرکات استان، اعلام کرد: با توجه به گفته های ناظر گمرکات استان مبنی بر پیش نیاز اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض پلاک و دریافت پلاک جدید، ما نیز آمادگی کامل جهت اعطای پلاک جدید ۳۳ به تمام مالکین خودروهای اروندی که طرح پلاک شان قدیم است، را داریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو