پروازهای فرودگاه پیام البرز توسعه می یابد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد که پروازهای مسافری از مبدا این فرودگاه به دیگر استان های کشور با توجه به تنوع قومیتی در البرز توسعه می یابد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق در نشستی که با هدف توسعه پروازهای مسافری از این فرودگاه برگزار شد افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا که تمام صنایع از جمله صنعت هوایی را تحت تاثیر قرار داد، سعی کردیم تا از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرده و برنامه ریزی ها به این سمت باشد تا در کنار از سرگیری پروازهای مسافری قبلی توسعه پروازها را نیز داشته باشیم.

ثناگو مطلق اضافه کرد: به همین منظور از اوایل تیرماه جاری، علاوه بر پرواز به مقصدهای کیش و مشهد مقدس، پرواز به مقصد اهواز را نیز از این فرودگاه خواهیم داشت.

وی با اشاره به آمادگی این فرودگاه برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: طبق اعلام رییس سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه بین المللی پیام از نظر ایمنی، زیر ساخت و امکانات استانداردهای لازم را دارد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز نیز در این نشست گفت: با همکاری بخش خصوصی و برنامه ریزی منسجم، اقدام های لازم توسط مسوولان فرودگاه بین المللی پیام برای راه اندازی پروازهایی به مقصدهای مشهد مقدس، کیش و اهواز از این فرودگاه پیش برده شد.

فریدون محمدی افزود: باند فرودگاه بین المللی پیام جزء بهترین باندهای فرودگاهی کشور است که در آینده می توان این فرودگاه را به عنوان فرودگاهی عملیاتی در حوزه گردشگری مطرح کرد.وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت استانی برای توسعه راه های دسترسی به فرودگاه بین المللی پیام گفت: در صورتی که ادارات و شرکت های موجود در استان بخشی از بلیط پروازهای موجود این فرودگاه را خریداری کنند، زمینه اقتصادی برای توسعه این پروازها صورت می گیرد.
شهردار کلانشهر کرج نیز با بیان اینکه در جهت توسعه پروازها از فرودگاه بین المللی پیام از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد گفت: یکی از اقدامات توسعه راه های دسترسی است که به همین منظور پیمانکار ما در پروژه ادامه بزرگ راه آیت الله هاشمی به فرودگاه پیام معطل تعیین تکلیف زمین های موسسه نهال و بذر است که در صورت رفع این مشکل مردم کرج به طی 20 دقیقه می توانند به این فرودگاه برسند.

علی کمالی زاده با اشاره به مهم بودن اجرای پروژه گذر شرقی مهر شهر و انجام آن برای اتصال به فرودگاه بین المللی پیام گفت: از ظرفیت بیلبورد و تلویزیون های شهری برای تبلیغات پروازهای این فرودگاه بهره خواهیم گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.