رفع تصرف بیش از21 هزار متر مربع اراضی ملی در قشم

مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 21 هزار متر مربع اراضی ملی قشم به ارزش بیش از 31 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستورات مدیرعامل این سازمان در خصوص احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 21هزار و 371 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 31میلیارد و 437میلیون ریال در بازه زمانی بین 23 فروردین الی 14خرداد امسال توسط این یگان رفع تصرف شد.

مازندرانی افزود: در این مدت همچنین از سوی بازرسین یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی 152 فقره اخطاریه کتبی برای متصرفین اراضی ملی و دولتی به میزان یک میلیون و 456 هزار و 134متر مربع صادر شده است.
مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اجرای دو حکم قضایی، تشکیل دو پرونده قضایی برای متصرفان، تشکیل و ارسال یک پرونده ساخت و ساز غیرمجاز به کمیسیون تخلفات ساختمانی و دو مورد بازدید و کنترل برداشت از معادن جزیره قشم نیز از دیگراقدامات این یگان در طول این مدت بوده است.
به گفته مازندرانی در راستای اجرای دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص جمع آوری تورهای ماهیگیری و ماهی های خشک و همچنین آزادسازی اراضی اشغال شده از سوی برخی افراد واقع در ضلع شرقی پاسگاه دریابانی شهر سوزا، محدوده ای به مساحت افزون بر 9هزار و 300مترمربع نیز در این بازه زمانی آزادسازی و تابلو هشدار اراضی ملی و دولتی هم در آن محل نصب شد.  
وی اجرای تمام این ماموریت ها  در طول این مدت را ماحصل گشت و بازرسی های میدانی بازرسین این یگان در قالب 182 اکیپ اعلام کرد.
مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان از همکاری پلیس اقتصادی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و حمایت قانونی و تسریع در روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم  نیز تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو