زمانی:

طرح های اشتغالزا در منطقه آزاد اروند حمایت می شوند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در آئین بهره برداری از شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» از نقش مشارکتی سازمان متبوعش در بهره برداری از واحدهای تولیدی بنا بر وظایف خود در توسعه تولید، خبر داد.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی، گفت: بنا بر وظایف خود در توسعه تولید، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، توسط شرکت توسعه سرمایه‌گذاری اروند که متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است، در برخی پروژه ها که توجیه اقتصادی دارند و برای منطقه اشتغال‌زا هستند، مشارکت می‌کنیم.

زمانی خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت توسعه منطقه آزاد اروند جهت تأمین سرمایه در گردش و راه‌اندازی شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» که توسط بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید، مشارکت لازم را داشته است..

وی اشتغالزایی واحد تولیدی مذکور را با توجه به نوع فعالیت آنها که بسته‌بندی و روغن‌کشی است، نسبت به سرمایه گذاری آن بالا دانست و افزود: این شرکت  تنها در یک نوبت کاری برای ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است و اگر در دو نوبت فعالیت داشته باشد؛ این تعدا به ۲۵۰ نفر نیز افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند از واحدهایی که بهره‌برداری نهایی تولیدات محصولات هستند، حمایت کرده و  آنها را مورد تشویق قرار می دهد.

زمانی ضمن دعوت از سرمایه گذاران خرد جهت راه‌اندازی کسب‌وکار در منطقه، افزود: باید متذکر شوم در زمینه مکان و سرمایه در گردش، در صورت توجیه اقتصادی و اشتغال‌زایی، همکاری لازم را با این سرمایه گذاران خواهیم داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو