حل مشکلات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی توسط سازمان منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید از حل مشکلات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی توسط این سازمان، خبر داد.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی در مراسم بهره برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر، اظهار داشت: همانطور که می دانید سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید ضمن تعریف ۲۰ راهبرد؛ دو مورد از ۲۰ راهبرد را بر حل مشکلات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی، اختصاص داده است.

موسوی ادامه داد: در همین راستا استفاده از پتانسیل شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند که سهامش صد در صد دولتی است، در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت توسعه سرمایه گذاری که با همیاری و همراهی شان‌ یکی دیگر از پروژه تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید، افزود: خرسند هستیم از این که جوانان بومی و نیروهای منطقه در این واحد تولیدی مشغول به کار شده اند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن امیدواری از استمرار و راه اندازی واحدهای تولیدی بیشتر در سال ۱۳۹۹، در خصوص میزان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال شرکت مذکور، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۳۰ میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری در شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» بوده که توانسته برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم و نزدیک به ۱۵۰ نفر نیز غیر مستقیم، ایجاد شغل کند.

موسوی گفت: نکته بسیار مهم این است که توانستیم در سال جهش تولید و با توجه به راهبردهایی که تعریف نمودیم؛ زنجیره تأمین، تولید ومصرف را کامل کنیم.

وی قیمت محصولات تولید شده در شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» جهت عرضه به عموم مردم نسبت به سایر شهرستان های استان و حتی کشور را ارزان تر دانست و توضیح داد: به این محصولات ارزش افزوده و مالیات بر ارزش افزوده تعلق نمی‌گیرد و مسلما مردمی که در منطقه هستند می توانند این اجناس را ارزان‌تر تهیه کنند.
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: با فروشگاه های زنجیره ای جهت ارائه و فروش این محصولات به مردم نیز به تعامل رسیده ایم.

موسوی با تأکید بر حمایت از بخش خصوصی، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری این واحد توسط بخش خصوصی انجام شده و شرکت توسعه منطقه آزاد اروند به عنوان مشارکت، پشتیبانی این کار را بر عهده گرفته است.

وی در پایان ضمن اشاره به تحقق وعده جهش تولید در منطقه، اظهار داشت: بسیاری باور نداشتند این وعده مسجل شود، اما هفته گذشته در حضور اصحاب رسانه اولین واحد تولیدی را با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح کردیم و امروز نیز دومین واحد.

گفتنی است؛ در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال، مشارکت و راه اندازی پروژه های تولیدی ـ صنعتی با شعار «جهش تولید در سرزمین فتح»، شرکت زعفران نگین طلای سرخ آسیا تولید کننده روغن گردو و بسته بندی مواد غذایی با میزان مشارکت شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند به ارزش ۵۸ میلیارد ریال، امروز با حضور مسئولین محلی و اصحاب رسانه به بهره برداری رسید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو