آمادگی واحد تحقیقات منطقه ویژه اقتصادی برای مشاوره به جوانان در حوزه کسب و کار

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: چنانچه جوان بومی خراسان جنوبی بخواهد در فضای کسب و کار حضور داشته باشد، واحد تحقیقات و مشاوره منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آمادگی دارد تا او را راهنمایی و کمک کند.

به گزارش فرینا، مرتضی صفدری زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در یک سال گذشته، اظهارداشت: سال 98 به نوعی سال شکوفایی منطقه ویژه اقتصادی استان بود، به طوری که در بُعد استقرار واحدهای جدید سرمایه گذاری و تولیدی و همچنین در بحث مبادلات تجاری با افغانستان، شاهد رشد قابل توجهی در حجم و ارزش ریالی این مبادلات در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بودیم و این فعالیت ها نسبت به قبل دو برابر شد.
صفدری زاده گفت: سال 98 در حالی شاهد رشد مبادلات تجاری منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بودیم که این مهم برخلاف فضای رکود حاکم بر اقتصاد کشور و عدم ثبات در بازارهای افغانستان صورت گرفت و صادرات استان روند رو به رشدی داشت.
 وی نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به نام «جهش تولید» را یک تدبیر حکمیانه برای کمک به تولید کشور دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار به کار می‌گیرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: امید است، در سال جهش تولید با استقرار واحدهای سرمایه گذاری جدید بتوانیم وظیفه مان را در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید جامه عمل بپوشانیم و با توجه با زیرساخت‌هایی که در سال 98 صورت گرفته، نمود این زیرساخت ها و تلاش ها را در سال 99 شاهد باشیم.
صفدری زاده اظهارداشت: تلاش می کنیم تا منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی همچون سال‌های گذشته باز هم به عنوان منطقه ویژه اقتصادی نمونه کشور انتخاب شود و هر روز شاهد حجم بالاتری از مبادلات کالا و سرمایه گذاری در این منطقه باشیم.
وی ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی برای استقرار برخی واحدهای تولیدی در این منطقه، گفت: چنانچه جوان بومی استان بخواهد در فضای کسب و کار حضور داشته باشد، واحد تحقیقات و مشاوره منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آمادگی دارد تا او را راهنمایی و کمک کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان که در حال حاضر روند اداری راه اندازی یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی از جهت تشریفات اداری و فنی برای واگذاری زمین و صدور مجوزها در آسان ترین سطح خود انجام می شود، افزود: منطقه ویژه اقتصادی،‌ فرصت خوبی برای حضور جوانان در عرصه کسب و کار و تولید است.
صفدری زاده گفت: مسئولان استان باید در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید، جذب سرمایه گذار و تقویت فرهنگ عمومی سرمایه گذاری در تولید و فضای کسب و کار تلاش بیشتری کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو