استاندار چهارمحال و بختیاری:

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری است، گفت: نزدیک به 800 واحد برای استقرار در این منطقه پیش‌بینی شده است که برای آماده‌سازی اراضی این منطقه برای واگذاری نیازمند 200 میلیارد تومان سرمایه هستیم.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، اقبال عباسی 27 خردادماه در نشست مشترک مدیران با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه این استان ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار کرد: 27 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان وجود دارد، همچنین در این استان 1.5 درصد فولاد کشور، 2.5 درصد سیمان کشور، 20درصد ماهی قزل‌آلا، 85 درصد خوراک دام و آبزیان کشور تولید می‌شود.
عباسی افزود: این استان اولین و تنها تولیدکننده چادرمشکی کشور است و 85 درصد ورق گالوانیزه و خودرو تولیدی این استان صادر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری است، گفت: نزدیک به 800 واحد برای استقرار در این منطقه پیش‌بینی شده است که برای آماده‌سازی اراضی این منطقه برای واگذاری نیازمند 200 میلیارد تومان سرمایه هستیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین کارخانه سرم‌سازی دام و انسان مجوزات لازم را اخذ کرده است و نیازمند سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شهرستان بن است.
عباسی در پایان در خصوص پروژه پتروشیمی بروجن، گفت: اقدامات برای تعویض سرمایه‌گذار در حال انجام است، دولت تقبل کرده است هزینه انتقال خوراک از گچساران را به طول 300 کیلومتر تامین کند.
وی توضیح داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا می‌تواند از طریق پیمانکاری 50 درصد این پروژه را انجام دهد، اجرای این طرح‌ها به رونق تولید کمک می‌کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو