اقدامات منطقه آزاد چابهار تیس را به روستای بدون زباله تبدیل کرده است

رییس کمیسیون خدمات روستایی و بهداشت شورای اسلامی روستای تیس چابهار گفت: منطقه آزاد با واگذاری خدمات تنظیفات به پیمانکار روستای تیس نقش بسیار مهمی در روستای بدون زباله داشته است.

به گزارش فرینا، موسی جمالی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارائه خدمات روستایی مناسب از جمله تنظیفات، تیس را به کانون هدف گردشگری تبدیل کرده است.

جمالی‌نیا با اشاره به اهمیت فعالیت خدمات روستائی از جمله نظافت روستا اظهار داشت: خدمات شهری و روستایی جزو نخستین و مهمترین وظیفه دهیاری‌ها به شمار می‌آید چراکه مردم یک روستای پرجمعیت مثل تیس روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز هستند.

وی گفت: کارهای بسیار خوبی برای این روستا در حوزه خدمات شهری از جمله نامگذاری معابر این روستا در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی روستای تیس چابهار بیان کرد: زباله‌های روستای تیس توسط دهیاری جمع‌آوری و در مکانی دور از این روستا به طور بهداشتی دفن می‌شود.

جمالی نیا با اشاره به اینکه بنا داریم با توجه به وسعت روستای تیس چندین المان را در سطح خیابان‌های این روستا اجر کنیم،افزود: از سازمان منطقه آزاد چابهار به خاطر مدیریت خوب و اقدامات ضربتی که برای نجات و بازسازی منطقه سیلزده این روستا در فروردین امسال انجام داد قدردانی می‌شود.

روستای تیس با ۱۲ هزار نفر جمعیت تنها روستا در محدوده منطقه آزادچابهار است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو