برگزاری آزمون سراسری پایان دوره انجمن خوشنویسان ارس همزمان با سراسر کشور در ارس

مدیر انجمن خوشنویسان منطقه آزاد ارس گفت: امتحانات سراسری پایان دوره انجمن خوشنویسان در تاریخ‌های ۲۱ ، ۲۲ و ۲۳ خردادماه همزمان با سراسر کشور در شعبه منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، آیدین جهانگیری با اشاره به استقبال بی نظیر علاقه مندان به هنر خوشنویسی جهت شرکت در آزمون های سراسری انجمن خوشنویسان در ارس گفت: در اولین دوره برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان در شعبه منطقه آزاد ارس، ۵۳ نفر از هنرجویان در آزمون های خط تحریری و درشت شرکت کردند .

جهانگیری در خصوص نتایج امتحانات گفت: نتیجه امتحانات بعد از اعلام در سایت انجمن خوشنویسان ایران به نشانی www.calligraphers.ir قابل مشاهده خواهد بود و به قبول شدگان گواهینامه رسمی انجمن خوشنویسان ایران اعطا خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی خوشنویسی گفت: کلاس های آموزشی انجمن خوشنویسان منطقه آزاد ارس از اول تابستان در این شعبه آغاز می شود و  از علاقمندان به این هنر در منطقه دعوت می شود تا در این دوره ها شرکت نمایند.

مدیر انجمن خوشنویسان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به این که منطقه آزاد ارس و شهر جلفا از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده و خوشنویسان بزرگ و پرآوازه ای چون میرزا طاهر خوشنویس از این دیار ظهور کرده اند  افزود: امیدواریم در ادامه رسالت انجمن خوشنویسان منطقه آزاد ارس بتوانیم با استفاده از تجربیات و اندیشه های اساتید و هنرمندان منطقه و با ایجاد فضا و فرصت های گفتگو، فعالیت های مثبت و تأثیرگذار فرهنگی ـ هنری را به منظور افزایش غنای خوشنویسی را داشته باشیم و در تداوم سیر تعالی هنر خوشنویسی گام های مؤثری برداریم.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو