اصناف پیشتاز در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام، فرارسيدن يكم تيرماه روز ملي اصناف را تبريك گفت.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق گفت: در روزهاي جنبش ملت ايران براي استقرار نظام اسلامي، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگي و امروز كه كشورمان با شديدترين تحريم ها مواجه است، اصناف پاي كار بوده و لحظه اي از آرمان هاي خود نسبت به نظام و انقلاب كوتاه نيامده اند.
ثناگو مطلق در این پیام ضمن بزرگداشت اين روز گفت: اصناف در طول چهل سال گذشته در عرصه هاي مختلف دفاع از انقلاب، نظام و مردم همواره به عنوان يك پشتيبان و ياور عمل كرده و نشان دادند كه در هر زمان و مكاني كه نياز باشد در عرصه حضور دارند.
وی با اشاره به نامگذاري سال ٩٩ از سوي مقام معظم رهبري به عنوان جهش توليد خاطر نشان كرد: اين بار نيز در سال جهش توليد مي توان با بهره برداري هر چه بيشتر از ظرفيت اصناف و بازاريان قدم هاي بزرگي براي توسعه استان و كشور برداشت.
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در ادامه با اشاره به حضور صنوف در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام اظهار داشت: منطقه ويژه به عنوان يكي از قطب هاي مهم صنعتي استان، مفتخر است كه ميزبان صنوف به خصوص فعالان عرصه اقتصاد ديجيتال است و به همين منظور توسعه زير ساخت ها با هدف حضور هر چه بيشتر اصناف يكي از برنامه هاي مهم منطقه در سال جهش توليد است.
ثناگو مطلق افزود: امروز نيز كشورمان درگير با ويروس كرونا است، اصناف و بازاريان با وجود خسارت هاي زيادي كه متحمل شدند، اما اولويت شان را تامين سلامت مردم قرار داده و با پيروي از قوانين و دستورالعمل ها، عملكرد قابل قبولي از خود برجاي گذاشته اند.
وی گفت: منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام، همگام و همراه با ديگر دستگاه ها و ارگان ها با هدف تحقق هر چه بيشتر شعار سال، با استفاده از ظرفيت هايي مانند اصناف پرقدرت در اين مسير قدم برداشته و براي رسيدن به اين مهم، طلب همكاري از بخش هايي از جمله اقشار را دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.