اجراي طرح اشتغال مهارت محور در منطقه ويژه اقتصادي پيام

با هدف توسعه اشتغال بر پايه مهارت، منطقه ويژه اقتصادي پيام از طرح هاي اشتغال مهارت محور اداره كل فني و حرفه اي البرز در منطقه حمايت خواهد كرد.

به گزارش فرینا، به همين منظور ديدار مشتركي بين نادر ثناگو مطلق مدير عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و تقي غياثي تبار مدير كل فني و حرفه اي البرز در منطقه صورت گرفت.
در اين نشست طرفین بر ضرورت بهره گیری از آموزش ها بر مدار مهارت در حوزه صنعت برای بالا رفتن راندمان کار و اشتغالزایی تاکید کردند.
بنابراین گزارش در این جلسه مقرر شد تیم های کارشناسی از دو طرف با بررسی و ارزیابی های لازم طی دو هفته موضوعات مشترک و‌مورد نیاز را احصا و  برنامه ریزی کنند. 
همچنین در این جلسه مقرر شد درصورت جمع بندی کارشناسی و ارزیابی مثبت از فرایند اجرا نسبت به استقرار مجتمع خدمات آموزشی سازمان فنی و حرفه ای تصمیم گیری شود.
این گزارش می افزاید علاوه بر تصمیم گیری برای ایجاد مجتمع خدمات آموزش فني و حرفه اي در منطقه ويژه اقتصادي پيام، ارايه خدمات آموزشي و مهارتي به صنايع  متناسب با نياز واحد هاي صنعتي مستقر در منطقه با هدف افزايش اشتغال، راندمان كاري، از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو