با حضور معاون وزیر صمت انجام شد:

افتتاح و بهره برداری از بزرگترین کارخانه سلولوزی استان در منطقه آزاد اروند

با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور، زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری این سازمان و تنی چند از مسئولان استانی و محلی، یک واحد بسته بندی انواع دستمال کاغذی در شهرک صنعتی شماره یک آبادان افتتاح شد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در آئین افتتاح و بهره برداری از شرکت پرنیان طراوت اروند (واحد بسته بندی انواع دستمال کاغذی) با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: این واحد بسته بندی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه ۴۱۰ تن انواع دستمال کاغذی در مدت زمان ۲۴ ماه به بهره برداری رسیده است.

وی ارزش ماشین آلات این واحد را ۳۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات این واحد برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی هدف گذاری شده و توانسته است برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۴۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی کند.

وی تصریح کرد: در صورت افزایش فعالیت های این واحد به ۳ شیفت کاری، زمینه اشتغال تا ۱۶۵ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم افزایش می یابد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه این واحد بسته بندی به نوبه خود در سطح استان خوزستان کم نظیر است، یادآور شد: یک چهارم میزان سرمایه گذاری در این واحد تولیدی توسط شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تامین شده است.

موسوی با اشاره به اینکه پیشتر قول تلاش برای افزایش طرح های صنعتی و تولیدی تحت عنوان جهش تولید در سرزمین فتح را از سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر تا ۵ مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان داده بودیم، یادآور شد: خوشبختانه با همت همکارانمان در حوزه صنایع پروژه های قابل بهره برداری به ۱۲ پروژه افزایش یافت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.