به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر برگزار شد؛

وبینار اعضای تشکل مردم نهاد معتادان گمنامN.A قشم

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری وبینار اعضای تشکل مردم نهاد معتادان گمنامN.A قشم به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش فرینا، فرشته سلجوقی ضمن تبریک این روز جهانی به جامعه مبارزان با این بلای خانمان سوز اظهار داشت: این مدیریت نشست مذکور را  با همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان،  به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کووید ١٩، به صورت وبیناری برگزار  کرد.
سلجوقی هدف از برگزاری این وبینار را تبادل و بررسی تجربه زندگی معتادان پاک شده عنوان کرد و افزود: جهت‏گیری برنامه‏ های روز٢۶ ژوئن (روز جهانی مبارزه با موادمخدر) مصادف با 6 خرداد ماه امسال،  تقویت گفتمان و اهتمام اجتماعی به‌منظور مهار و کنترل اعتیاد در کشور است و برهمین اساس، وبینار اعضای تشکل مردم نهاد معتادان گمنام N.A  قشم طراحی و اجرا شد.
مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همياري و کمک معتادان به يکديگر به منظور بهبودي، پايه و اساس کار معتادان گمنام است و تبادل تجربیات به معتادان علاقمند به ترک کمک می کند تا برای تصمیم گیری درست تشویق شوند.
 گفتنی است، معتادان گمنام،(Narcotics Anonymous) که به اختصار NA ناميده مي‌شود، انجمني است جهاني و مردم نهاد كه اعضاي آن متعلق به فرهنگ‌هاي مختلف بوده و به زبان هاي متفاوت گفتگو مي‌كنند.
وبینار اعضای تشکل مردم نهاد معتادان گمنام N.A قشم با همکاری مدیریت اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد دانشگاهی هرمزگان امروز جمعه 6 خرداد ماه هم زمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، به صورت وبیناری بر گزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.