با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات منصوب شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.

به گزارش فرینا؛ حمیدرضا مومنی در این حکم ضمن اشاره به توانمندی های توکلی جویباری، برای وی در اجرای تعهدات کاری، آرزوی توفیق و موفقیت کرده است.
در متن حکم سرپرست مدیریت جدید بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم آمده است؛
با توجه به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات منصوب می شوید.
امید است با اتکا به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
"حمیدرضا مومنی"
"رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم"
نریمان توکلی جویباری، فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و سوابق درخشانی از جمله مدیرکل حقوقی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، جانشین مدیر امور حقوقی و قراردادها، رییس اداره نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی قشم و رییس اداره امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم را درکارنامه فعالیتی خود دارد.
وی هم اکنون نیز باعنوان مشاور و مدیریت حوزه مدیرعامل در سازمان منطقه آزاد قشم مشغول ارایه خدمت به این منطقه آزاد است.
لازم به ذکر است پیش از این حامد افضلی عهده دار‌ سمت مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان بوده که از زحمات و‌ تلاش های وی طی این مدت تقدیر شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.