مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رفع تصرف 10434 متر مربع اراضی ملی در سه روستای قشم

مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 10هزار و 434 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش یک میلیارد و 628 میلیون ریال در قالب سه قطعه زمین واقع در سه روستای این جزیره توسط این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: اولین قطعه از این اراضی مربوط به روستای چاهو شرقی است که در راستای وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور مورخ 7 خرداد 99دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم رفع تصرف شد.
به گفته مازندرانی، مساحت این قطعه زمین افزون بر یک هزار و یکصد مترمربع و ارزش تقریبی آن 165 میلیون ریال است.
وی قطعه دیگر از این اراضی رفع تصرف شده را واقع در روستای تم گز ـ کنارسیاه به مساحت 9هزار و 300 مترمربع و ارزش تقریبی یک میلیارد و 395میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این زمین نیز براساس دستور مذکور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و طی فرایند قانونی انجام شد.
مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه سومین قطعه از این اراضی رفع تصرف شده در روستای طولا واقع شده است، تصریح کرد: یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی  و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم پس از اخذ دستور مورخ 31 خرداد 99 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم  و پس از انجام استعلامات موردنیاز نسبت به رفع تصرف این زمین به مساحت 34 مترمربع و ارزش تقریبی 68میلیون ریال اقدام نمود.      
مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و حمایت قانونی و تسریع در روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم نیز تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.