جانشین ستاد مدیریت بحران کیش:

تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است

جانشین ستاد مدیریت بحران کیش گفت: سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، مصطفی خانزادی صبح امروز (دهم تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سخنان استاندار هرمزگان و معرفی کیش در بین هفت شهر قرمز کرونا هرمزگان به ستاد مدیریت بیماری کرونا کشور، تصریح کرد: استاندار هرمزگان اعلام کرده‌اند که به خاطر شرایط پیش‌آمده لازم است برخی از شهرهای قرمز استان ازنظر ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شوند، ضمن احترام زیادی که برای ایشان قائل هستیم، مسئولان در سطح ملی از عملکرد منطقه آزاد کیش در زمینه کنترل بیماری کرونا اعلام رضایت کرده‌اند.
خانزادی اظهار کرد: شورای سلامت کیش با ستاد مرکزی کرونا و شورای سلامت هرمزگان هماهنگ بوده و به‌زودی تشکیل جلسه خواهند داد و سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.
وی خاطرنشان کرد: این جزیره شرایط خاصی دارد و بر اساس این شرایط خاص، تصمیم‌گیری خواهد شد و امیدوارم به شکلی عمل شود که دغدغه استاندار و همه مسئولین برطرف شود و بدون آنکه توقفی در برنامه‌های اقتصادی و زندگی جاری مردم پیش بیاید با این بیماری مقابله شود.
جانشین ستاد مدیریت بحران کیش اضافه کرد: همان‌گونه که کیش همیشه در کشور زبانزد بوده است، آن را به‌صورت قبلی و عاری از بیماری و سفید داشته باشیم.
خانزادی در پایان عنوان کرد: ما از قبل هم گفته‌ایم، ایجاد محدودیت کار سختی است ولی جدیت کار راحتی است. ما باید با جدیت اگر نقصی وجود دارد برطرف کرده و محدودیت‌ها را به حداقل برسانیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو