فرودگاه پیام آماده استقبال از زائران حرم رضوی

فرودگاه بین المللی پیام در ادامه توسعه مسیرهای پروازی خود، ساعت 14:30 روز سه شنبه دهم تیرماه آماده استقبال از زائران حرم رضوی است.

به گزارش فرینا، پرواز از مبدا مشهد مقدس به مقصد کرج که با استقبال خوبی نیز مواجه شده، امروز (سه شنبه) در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست.
این پرواز ساعت 15 همان روز فرودگاه بین المللی پیام را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.
لازم به ذکر است که همزمان با شروع پروازهای مسافری از فرودگاه بين المللی پيام، اقدام های پيشگيرانه با هدف مقابله و جلوگيری از شيوع ويروس كرونا در این فرودگاه انجام شده است.
به همين منظور اين فرودگاه با به كارگيري تمام ظرفيت ها و رعايت نكات بهداشتي و با همكاري مركز بهداشت غرب کرج و دانشگاه علوم پزشكي استان، اقدام به پيشگيري، ضدعفوني و غربالگري كرده است.
طبق اعلام برنامه پروازی، در روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز به مقصد اهواز به مبداء کرج و بالعکس انجام ،که ساعت ورود به فرودگاه پیام ۸ صبح و ساعت خروج به مقصد اهواز ۸ و ۳۵ دقیقه است.
مشهد مقدس دیگر مقصد پروازی از فرودگاه بین المللی پیام است که در روزهای جمعه و سه شنبه هر هفته انجام می شود که ساعت ورود به فرودگاه کرج ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه و ساعت خروج به مقصد مشهد مقدس ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه است.
همچنین سه شنبه و جمعه هر هفته پروازهای مسافری کرج به جزیره کیش و بلعکس از فرودگاه پیام انجام می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.