بازدید معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی پروژ های صنعتی

معاون سرمایه گذاری و اموراقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند، از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی پروژ های صنعتی بازدید کرد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی با اشاره به تلاش مضاعف در راستای تحقق شعار جهش تولید گفت: امروز به اتفاق همکاران روابط عمومی، مدیریت صنایع و مجموعه ی کارشناسانی که در این بخش زحمت می کشند با هدف بازدید از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی از پروژه های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر حضور پیدا کردیم.

موسوی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته جلسه ای را به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس با مشاور محترم رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد به اتفاق مدیر عامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند برگزار کردیم.

وی افزود: ۳۱۰ پروژه در این دبیرخانه در بخش های مختلف تعریف شده است که از این تعداد ۷۰ پروژه مربوط به منطقه آزاد اروند است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: این پروژه ها در بخش های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تعریف شده که از این ۷۰ پروژه ، ۴۰ پروژه به معاونت سرمایه گذاری مربوط است.

موسوی تاکید کرد: مجموعه ی ما در معاونت سرمایه گذاری براساس زمانبندی اعلام شده و ابلاغ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تشکیل تیم های مختلف این ۴۰ پروژه را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: سعی می کنیم از مشکلاتی که در بخش های مختلف زیرساختی مانند خدمات، آب، برق، مخابرات، گاز و فاضلاب وجود دارد تا اخذ مجوزهای تاسیس ، محیط زیست و بهداشت را سریع تر برای سرمایه گذاران حل کنیم .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: براساس تکلیف جناب آقای مرتضی بانک بعضی واحدها در پروژه جهش تولید در سرزمین فتح (گرمیداشت آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان)، برخی در هفته ی دولت و ایام الله ۲۲ بهمن ماه امسال و باقی پروژه ها را در سوم خردادماه سال ۱۴۰۰ به افتتاح و بهره برداری خواهیم رساند.

موسوی ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمامی این پروژه ها را که برخی به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است را به سرانجام برسانیم؛ باقی همکاران ما در دیگر معاونت ها از جمله معاونت فنی و امور زیربنایی هم در تلاشند پروژه های عمرانی را طبق برنامه زمان بندی به پایان برسانند .

وی در پایان ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تمامی تلاشگران این عرصه از زحمات مدیرعامل، هیات مدیره، معاونین و تمامی فعالین مدیریت های صنایع، سرمایه گذاری، گمرک و بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو