جزئیات نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون

سخنگوی کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر جزئیات حادثه نشت گاز کلر در شرکت پتروشیمی کارون را تشریح کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، محسن ادیبی با اشاره به وقوع حادثه نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون اظهار کرد: ساعت 16:45 روز گذشته (شنبه)، در زمان انجام عملیات تخلیه کلر از مخزن ایزو تانک کلر در شرکت پتروشیمی کارون، اتصالات فلکسیبل جوینت این مخزن دچار پارگی شد و گاز کلر به بیرون نشت کرد.
ادیبی افزود: به دنبال این نشت گاز، یگان عملیاتی امداد و نجات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر وارد عمل شد و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که حدود 70 نفر از کارکنان پتروشیمی کارون دچار عوارض انتشار گاز کلر شده‌اند.
وی گفت: این نیروها بعضا دچار گازگرفتگی خفیف با گاز کلر شده بودند که بلافاصله به بیمارستان منطقه منتقل شدند. خوشبختانه شرایط این افراد اکنون مطلوب است و همه 70 نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی پس از بررسی‌های فنی، گزارش آن تهیه و برای پیشگیری از حوادث مشابه اقدامات لازم انجام می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو