برگزاری فینال دومین دوره جشنواره استعدادیابی اولدوزلار اول مرداد ماه

مسئول برگزاری جشنواره استعدادیابی اولدوزلار و سرپرست امور فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری فینال دومین دوره جشنواره استعدادیابی اولدوزلار در اول مردادماه خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید شیرمحمدی با اعلام این خبر گفت: فینال دومین دوره جشنواره استعدادیابی اولدوزلار اول مردادماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای حمایت از کمپین در خانه بمانیم بصورت پخش زنده اینستاگرامی در سالن حکیم نباتی از پیج رسمی سازمان منطقه آزاد ارس به آدرس @araspress برگزار و پخش می گردد.

شیرمحمدی افزود: 25 نفر از شرکت کنندگان به مرحله دوم این جشنواره راه یافته بودند که پس از اجرا در پایان 3 نفر در بخش موسیقی و 3 نفر در بخش سایر هنرها توسط هیات داوران انتخاب شدند و مقرر شد طی نظرسنجی که بصورت آنلاین از پیج سازمان منطقه آزاد ارس برگزار گردید 2 نفر در زمینه موسیقی و 2 نفر در سایر رشته ها بر اساس رای مردم انتخاب شوند.

وی ادامه داد: نیما استادی در زمینه حرکات ورزشی، نسرین پورعلی در رشته کونگ فوتوآ ، آوا مختاری در رشته استندآپ کمدی، مهدیه قاسمی در نقاشی، رضا بابایی در زمینه خوانندگی، محمد جعفری در زمینه تکنوازی ،هادی اسدی تکخوانی و گروه موسیقی محمد پوراسمعیل بر اساس هیات داوران انتخاب شدند.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه عنوان کرد: بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی در زمینه موسیقی گروه گیتار به سرپرستی آقای بابک عبادی با 1171 رای مثبت بعنوان رتبه اول رای مردمی و خانم پریسا زرعی با 683 رای بعنوان دومین نفر و در سایر رشته ها نیز گروه ژیمناستیک آقای اروجی با 973 رای مثبت و سالار فرضی زاده با 926 رای مثبت در رشته نقاشی بر اساس نظرسنجی مردمی برای فینال این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

شیرمحمدی افزود: دومین دورۀ جشنوارۀ اولدوزلار در سه مرحله برگزاری می شود که مرحلۀ مقدماتی آن به عنوان نخستین مرحلۀ جشنواره، در ماه بهمن و طی دو روز انجام شد و مقرر بود  مرحله دوم و سوم آن نیز به ترتیب در اسفند 98 و فروردین 99 برگزار شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و بدنبال آن لغو کلیه برنامه ها، مرحله نیمه نهایی دومین دوره جشنواره استعدادیابی اولدوزلار در روزهای دوازده و سیزدهم تیرماه بصورت پخش زنده اینستاگرامی در سالن حکیم نباتی سازمان منطقه آزاد ارس برگزارشد.

گفتنی است؛ در دورۀ دوم جشنواره استاد مسعود امیرسپهر، فرزاد تقی لر، استاد روشن و علی رحیمی استعداد شرکت کنندگان را مورد ارزیابی علمی و فنی قرار می دهند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو