عبدالرحیمی:

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه آزاد ماکو برخورد قانونی می‌شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و غیرمجاز در محدوده منطقه آزاد جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی با اشاره به تشکیل کمیسیون تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز در سازمان منطقه آزاد و نظر به اهمیت برخورد قاطع و بدون اغماض در حوزه تخلفات ساختمانی داخل محدوده منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: کلیه مهندسین دارای مسئولیت در محدوده منطقه در صورت عدم نظارت بموقع و قصور مهندسی در انجام وظایف منجر به بروز تخلفات ساختمانی به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان ارجاع می‌شود.

عبدالرحیمی افزود:‌ مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم همگانی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو در مقابله با تخلف‌های ساختمانی عزم جدی دارد، ادامه داد: برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهادها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه و خدمات رسان مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو وجود خلاء های قانونی در قوانین و ضوابط ساخت و ساز را از جمله عوامل بروز تخلف در ساخت وسازهای ساختمانی عنوان کرد و افزود: معاونت فنی و عمرانی سازمان با همکاری نهادها و ادارات ذیربط درصدد انطباق مطالعات طرح‌های توسعه‌ای شهری با شرایط اجتماعی و اقتصادی و نیازمندی‌های شهروندان و کاهش مراحل صدور مجوزهای ساخت و ساز به منظور کاستن تخلف در ساخت و سازها و گسترش ساخت و سازهای و غیرمجاز می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.