با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

برگزاری جلسه بررسی پیشنهادات و اولویت های طرح جامع قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای رسیدن به توسعه ای متوازن که موجب بهبود کیفیت زندگی ساکنان جزیره قشم شود، نیازمند حرکت مطابق یک نقشه راه، برنامه بلندمدت و یک طرح جامع هستیم.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی پیشنهادات و اولویت های طرح جامع قشم که در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و براساس مذاکرات انجام شده با مشاور، امیدواریم طرح جامع قشم تا پایان سال جاری تهیه و تدوین شود.
مومنی با اشاره به ضرورت تهیه طرح جامع قشم به عنوان یک نقشه راه در راستای توسعه متوازن منطقه، ادامه داد: مشاور براساس بررسی ها، گزارش ها و مستنداتی که از شرایط فعلی و زیرساخت های موجود کسب می کند، طرح جامع را تهیه می کند، اما مهمتر از آن اجرای این طرح توسط بخش ها و واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.
وی افزود: تهیه و تدوین طرح جامع برای توسعه پایدار در جزیره قشم یک ضرورت است، اما اگر اراده ای برای اجرای این طرح نباشد، هیچ تغیری در وضع موجود و کیفیت زندگی ساکنان منطقه ایجاد نخواهد شد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ شرط اینکه بتوانیم توسعه متوازن را در جزیره قشم ایجاد کنیم، پذیرفتن واقعیت های اقتصادی امروز کشور، ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین ایجاد روحیه همراهی و ترغیب جامعه محلی و بدنه اجتماعی با در نظر گرفتن نیازهای آنهاست.
مومنی در پایان با تاکید بر این پاسخگو بودن مدیران خیلی از مشکلات را حل کرده و موجب ایجاد شفافیت کمک می کند، خاطرنشان کرد: طرح جامع قشم پس از تدوین در صورتی می تواند پاسخگوی نیازهای منطقه باشد و حرکت به سمت توسعه پایدار و متوازن را سرعت بخشد که با اخلاق و رفتار حرفه ای از سوی بدنه نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم همراه باشد.
براساس این گزارش، پروین فرشچی، عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته طرح جامع قشم، یک سری برنامه ها برای اقدام در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، گردشگری را با هدف افزایش جذابیت های سرمایه گذاری و بهبود کیفیت زندگی ساکنان منطقه شامل می شود.
گفتنی است، جلسه بررسی پیشنهادات و اولویت های طرح جامع قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی عضو هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.