گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار منتشر شد / بهبود شاخص‌ها در خلاصه مدیریتی سال ۹۸

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار از انتشار گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار با تمرکز بر خلاصه عملکرد مدیریتی سازمان در سال 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسام‌الدین یوسفی، با اعلام این خبر گفت: شاخص‌های عملکردی منطقه آزاد چابهار در سال 98 رشد محسوسی را تجربه کرده و بهبود فرآیندها در حوزه مختلف قابل‌مشاهده است.

کتاب گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار در سال 98 در 5 محور راهبردی عملکرد سازمان منطقه آزاد را مورد ملاحظه قرار داده است.

یوسفی افزود: در این مجلد، عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار از 5 زاویه نقش‌آفرینی در اقتصاد ملی، اثرگذاری بر اقتصاد محلی، جلب مشارکت جوامع محلی، گسترش تعاملات بین‌المللی و انتقال دانش و تکنولوژی بررسی‌شده و بازتاب فعالیت‌ها و اقدامات سازمان منطقه آزاد در هر زمینه استخراج‌شده است. دستاوردهای کسب‌شده در هر حوزه نیز شفاف و گویا به‌صورت گزارش‌های خلاصه مدیریتی و نمایه‌های آماری در کتاب گردآوری‌شده است.

وی، دو محور سهیم کردن جوامع محلی در پروسه توسعه منطقه آزاد و همچنین تسهیل بستر جذب سرمایه‌گذار در چابهار را از اقدامات برجسته منطقه آزاد چابهار در سال 98 دانست که در کتاب گزارش عملکرد موردتوجه قرارگرفته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: روند تصویب طرح توسعه منطقه آزاد چابهار در مجلس شورای اسلامی، گامی بلند در توسعه اقتصادی منطقه و البته کلان اقتصاد کشور است که در سال 98 با پیگیری‌های مستمر محقق شد و روند تصویب آن به‌تفصیل در گزارش عملکرد آمده است. از دیگر اقدامات برجسته سال 98 اجرای طرح فرودگاه منطقه آزاد چابهار، تنظیم سند مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه طرح‌های بزرگ عمرانی و برگزاری رویدادهای فرهنگی است که کتاب به‌صورت مبسوط به آن پرداخته است.

به گفته یوسفی، این گزارش آیینه تمام‌نمایی از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد چابهار بوده و می‌تواند به‌عنوان یک راهنما و مشاور در اختیار مدیران عالی کشور و همچنین سرمایه‌گذاران بالقوه قرار گیرد.

گزارش عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار در 162 صفحه و قطع خشتی منتشرشده است.

 

 دانلود و مطالعه آنلاین گزارش عملکرد سال 1398

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو