تا اول مرداد ماه؛

امکان تردد اتباع خارجی دارای پروانه اشتغال و اقامت در ارس فراهم شد

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از امکان تردد برای اتباع خارجی شاغل دارای پروانه اشتغال و اقامت در ارس که به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ با محدودیت هایی مواجه شده بود تا اول مرداد ماه خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده برای سرمایه گذاران و شاغلین خارجی ارس در ماه های اخیر، محدودیت هایی در تردد اتباع خارجی به کشور ایجاد شده بود گفت: طی مصوبه ابلاغی از سوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری آذربایجان شرقی، کلیه اتباع خارجی که دارای پروانه اقامت معتبر و مجوز خروج و مراجعت بوده و از تاریخ اول آذرماه 1398 به بعد از کشور خارج شده و در موعد مقرر مندرج در گذرنامه به دلیل شیوع کرونا امکان بازگشت به ایران را نداشته اند می توانند تا تاریخ اول مرداد ماه جهت ورود به کشور به مبادی ورودی مرزی مراجعه نمایند.
داداش زاده افزود: اتباع خارجی در صورت دارا بودن اقامت معتبر و حتی توقف بیش از سه ماه در خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی و بدون پرداخت هرگونه وجه، جریمه و بدون نیاز به اخذ روادید می توانند تا اول مرداد ماه همانند روال عادی وارد کشور شوند.
وی در ادامه عنوان کرد: اتباع خارجی در صورت خاتمه اعتبار پروانه اقامت نیز بدون هیچ محدودیتی و بدون پرداخت هرگونه وجه و جریمه می توانند به مبادی ورودی مراجعه و دوایر پلیس گذرنامه برای آنان اقدام به صدور روادید ورود 14 روزه رایگان خواهند نمود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: این مصوبه شامل تمامی اتباع خارجی دارای مجوز اقامت در ایران می باشد و صرفا برای آن دسته از اتباع قابلیت اجرایی دارد که بعد از تاریخ اول آذرماه 1398 اقدام به خروج از کشور نموده اند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو