سرمایه گذاری بیش از  10 هزار میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از سرمایه گذاری بیش از  10  هزار میلیارد ریالی در سال گذشته در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگومطلق با اشاره به افزایش مسیرهای پروازی ازاین فرودگاه عنوان کرد: با افزوده شدن مسیرهای جدید پروازی، در حوزه سرمایه گذاری نیز اتفاقات خوبی رخ داده، به گونه ای که در سال 98 به اندازه کل سال های فعالیت فرودگاه پیام سرمایه گذار جذب شده است.
ثناگومطلق با اشاره به ظرفیت و ویژگی های  منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: ظرفیت های منطقه موجب شده تا شاهد تمایل هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در منطقه ویژه باشیم.
وی بازفعال سازی واحدهای تولیدی را از برنامه های پیش روی منطقه اعلام و افزود: در این راستا، در حال برنامه ریزی برای فعال سازی مجدد 12 شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اشتغال زایی را از دیگر برنامه های امسال منطقه عنوان و گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، 2 هزار شغل جدید و تا پنج سال آینده 10 هزار اشتغال زایی در این منطقه ایجاد می شود.
ثناگومطلق ادامه داد: فاز چهارم به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام با 165 هکتار مساحت در هفت پهنه در حال آماده سازی است که سه پهنه آماده واگذاری به شرکت ها است.
وی ایجاد تسهیلات لازم برای حضور شرکت و برندهای مطرح در فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام را از برنامه های مهم در دست اقدام دانست و خاطر نشان کرد: راه اندازی نخستین شهرک فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، استقرار دیتا سنترهای بزرگ ترین اپراتور کشور، راه اندازی نمایشگاه دائمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از برنامه های پیش بینی شده این فاز است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.