بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عملکرد 150 روزه شهردار طبل

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های عمرانی و خدماتی صورت گرفته در دوره 150 روزه آریا امیری، شهردار طبل در در راستای ساماندهی بلوار ورودی طبل(بلوار حرا)، ارائه خدمات شهری، کمپ پارک خانواده و طرح ایجاد بازار ماهی فروش های شهر طبل بازدید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این بازدید با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و شهردار طبل برگزار شد، به بازدید از زیرساخت های عمرانی و تفریحی ـ گردشگری این شهر از نظر پیشرفت فیزیکی و امکان توسعه فضاها پرداخت.
بازدید از وضعیت ساماندهی و روشنایی بلوار ورودی شهر طبل و بلوار ورودی(بلوار حرا)، نخستین بخش از بازدید میدانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود. در فاز نخست ساماندهی و بهسازی معابر، ایجاد فضای سبز و روشنایی بلوار ورودی شهر این مسیر، بیش از یک هزار متر کابل کشی، کاشت 200 اصله درخت کنوکارپوس، 30 نفر نخل و 7 هزار مترمربع شمشاد با هدف ایجاد کمربند سبز به کار گرفته شده است.
فعالیت های عمرانی صورت گرفته در این بخش شامل رنگ آمیزی جداول بلوار ورودی شهر طبل، جمع آوری نخاله های دو طرف این بلوار نصب و راه اندازی تیرهای روشنایی، تعمیر و تعویض پروژکتورها، هرس نخل ها، خط کشی خیابان ها و معابر این شهر و جدول کشی به طول 2 هزار متر بوده است که با همکاری نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری طبل به انجام رسیده است.
همچنین تعریض، خاکریزی و آسفالت ادامه این بلوار به طول 3 کیلومتر تا روستای سهیلی، یکی از برنامه های آتی توسعه این مسیر دسترسی است که با همکاری شهرداری طبل و معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم به انجام می رسد.
دومین بخش برنامه های مدیرعامل منطقه آزاد قشم و هیات همراه بازدید میدانی از آخرین وضعیت کمپ پارک خانواده شهر طبل، بود. این کمپ پارک به وسعت 13 هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال آماده بهره برداری است. در این مدت با اقدامات صورت گرفته از سوی نیروهای شهرداری طبل نصب آلاچیق، ست های اسباب بازی و ورزشی، توسعه فضای سبز با کاشت نخل های کشت بافت و همچنین احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، دیوارکشی شن ریزی و کف سازی محوطه و... نتیجه فعالیت هایی بود که طی 150 روز گذشته در این پارک عملیاتی شده است. همچنین با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم نصب المان ورودی این کمپ پارک و برج نوری عملیاتی شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه در آخرین بخش از بازدیدهای میدانی خود از وضعیت پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر طبل از محل پیش بینی شده برای احداث بازار ماهی فروش های این شهر دیدن کردند. بازار ماهی فروش های شهر طبل به عنوان دومین بازارچه فروش ماهی و محصولات دریایی (بعد از شهر قشم) با مساحتی معادل 60 مترمربع و اعتبار 800 میلیون ریال با طراحی سنتی در حال آماده سازی برای ارائه خدمات است. همچنین در حاشیه این مجموعه جانمایی محوطه ای برای ایجاد پارکینگ و همچنین ایستگاه تاکسی به سمت غرب جزیره قشم برنامه ریزی شده است.
براساس این گزارش، مجموعه اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهر طبل طی 150 روز گذشته و با آغاز ماموریت آریا امیری به عنوان شهردار طبل و با حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

گفتنی است که توسعه و زیباسازی مناظر شهری و روستایی یکی از اهداف کلان سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و افزایش درصد توزیع گردشگر به سایر شهرها و مناطق روستایی جزیره قشم است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو