سرپرست عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد

سکان دار جدید عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مسئولیت سنگین خود را به دست گرفت تا باری دیگر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با تکیه بر دانش و تجربه، پیشرو درمسیر موفقیت حرکت کند.

به گزارش فرینا، محمد مهدی کربلایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) " محمدرضا سیف" را با توجه به تجربیات قابل اتکا او و همچنین تعهد و تخصصی که با نگاهی به عملکردش در جایگاه های پیشین قابل توجه است؛ به عنوان سرپرست عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.
 ٢٠ سال سابقه درخشان سیف در حوزه هوانوردی یکی از عواملی بود که منجر به حضور او در این جایگاه شد. ١٨ سال از ثبت مدرک خلبانی بازرگانی او می گذرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد هوا و فضا می باشد . او ١١ سال سابقه مدیریت شرکت های هواپیمایی را در کارنامه خود دارد.
همچنین از نقاط درخشان سکان دار جدید عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باید به ٩ سال تدریس دروس تحقیقی هوانوری نیز اشاره کرد. از سویی دیگر تجربیات کارامد "محمدرضا سیف" پیرو ١٠ سال حضور در انجمن حمل و نقل هوایی ایران نیز موجب پیشبرد موفق اهداف عملیات فرودگاهی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهد شد.

متن حکم انتصاب سکان داری محمدرضا سیف به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی را از تاریخ 99/4/18 به سمت سرپرست عمیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب می نمایم.
امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای تحقق برنامه ها و اهداف متعالی شرکت اهتمام ورزیده و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بیش از پیش موفق و موید باشید. انشاا...
محمد مهدی کربلایی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو