شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مصمم در مبارزه و مقابله با کرونا؛

انجام بیش از ١٠ هزار تست تشخیص ویروس کووید١٩

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آخرین اقدامات و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا این مجموعه را تشریح کرد. بر این اساس بیش از ٥٠٠ تست تشخیص کرونا در ٨ مرحله از کارکنان ستادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و بیش از ١٠ هزار تست توسط کارشناسان مراقبت بهداشت مرزی از مسافران ورودی به کشور گرفته شده است.

به گزارش فرینا، محمد مهدی کربلایی پیرامون نظارت های انجام شده به منظور کنترل بیماری کرونا گفت: گام اول مبارزه با کرونا در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ضدعفونی مستمر، ضابطه مند شدن حضور پرسنل، تب سنجی و غربالگری مستمر، پخش مواد ضدعفونی کننده و ایجاد نرم افزار غربالگری آغاز شد و در گام دوم مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و مدیریت صف ها را در دستور کار گذاشتیم و در حال تشدید نظارت ها و پیشگیری از عادی سازی بیماری کرونا هستیم.
به گفته کربلایی، نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی، لزوم آسیب شناسی جدی و ریشه یابی علل شیوع بیماری به منظور یافتن راه های مقابله با آنها، تشدید ضدعفونی اماکن براساس برنامه ریزی مشخص، تاکید بر اطلاع رسانی موارد مشکوک به کرونا به منظور قطع زنجیره انتقال، تاکید بر ضدعفونی و سختگیری در پروتکل های بهداشتی در سرویس های ایاب و ذهاب، تشدید آموزش در تمامی سطوح به منظور آگاهی بخشی و افزایش خودکنترلی در بیماری کرونا، بررسی امکان دورکاری پرسنل اداری بدون لطمه به کار و تحت نظارت مسئولین ذیربط از مصوبات آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) است.
وی افزود: دستورالعمل نظافت و ضدعفونی اماکن و تجهیزات فرودگاهی و دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در فضای های عمومی شهر فرودگاهی تهیه و ابلاغ شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان افزود: مسافرین ورودی به جمهوری اسلامی ایران باید فرم های غربالگری بیماری کرونا را قبل از فرود هواپیما تکمیل و پس از فرود در اختیار نمایندگان وزارت بهداشت و پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) قرار دهند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو