افتتاح ششمین پروژه از سری پروژه های جهش تولید در سرزمین فتح

امروز ششمین پروژه ازطرح آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان، هر هفته یک افتتاح (جهش تولید در سرزمین فتح) با بهره برداری از ۳ پروژه تولیدی مرتبط در قالب یک پروژه بزرگ در شهرک صنعتی آبادان به طور رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش فرینا، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در رابطه با پروژه هایی که امروز افتتاح شد، گفت: این سه واحد از سری واحد‌های کوچک و متوسط بود که میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی آنها معادل ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

سید علی موسوی میزان اشتغال زایی این واحد‌های تولیدی را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این سه واحد برای بیش از ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کردند.

موسوی با تاکید بر اینکه فعالیت این صنایع گامی در راستای خودکفایی کشور است، توضیح داد: کالایی که امروز در منطقه تولید می شود پیش تر از کشور چین وارد می شد، اما اکنون مواد اولیه این کالاها از داخل تامین می شود و علاوه بر اینکه تامین کننده نیازهای داخلی خواهند بود صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز انجام می دهند.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک، زودبازده و متوسط سیاست عمده سازمان منطقه آزاد اروند است، افزود: این صنایع مزایای بسیاری از جمله بهره برداری سریع، اشتغال زایی خوب، تامین کالای شبکه های توزیع ، تامین کننده مواد اولیه صنایع سنگین و بزرگ و همچنین به سرمایه کمتری برای شروع نیاز دارند.

کیسه های پلی پیلن، خوشبوکننده و بوگیر و کالاهای خواب و منسوجات عمده تولیدات این واحد‌های تازه افتتاح شده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو