نشست رئیس فدراسیون قایقرانی با مشاور رئیس‌جمهور

رئیس فدراسیون قایقرانی به همراه برخی از مسئولان فدراسیون با مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در این جلسه رئیس فدراسیون قایقرانی گزارشی از فعالیت های این رشته و اقدامات انجام شده برای توسعه هرچه بیشتر قایقرانی در کشور ارائه داد و تاکید داشت با حمایت های انجام شده رشد قایقرانی ایران با سرعت بیشتری در حال انجام است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به پتانسیل های بالای ورزشی این مناطق تاکید کرد: این مناطق پتانسیل خوبی دارند و قطعا ورزش می تواند در آنجا توسعه بیشتری داشته باشد.

مرتضی بانک ادامه داد: ما با فدراسیون های ورزشی همکاری داریم و تمام تلاشمان این بوده از آنها حمایت کنیم و مسیرشان برای عملیاتی کردن برنامه ها را تسهیل کنیم.

او همچنین گفت: قایقرانی از رشته ها مهیج و پرمدال است و گستردگی زیادی دارد. ما به شما در برنامه هایی که دارید کمک می کنیم. آنطور که در فعالیت های فدراسیون مشخص است برای توسعه قایقرانی در مناطق آزاد برنامه دارید و ما هم در تسریع این برنامه ها حمایت خواهیم داشت.

در ادامه رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برنامه های فدراسیون در جهت کاهش ارز و ارزآوری به کشور گفت: ما کشوری با جغرافیای ویژه هستیم و این باعث شده برنامه ریزی مناسب برای استفاده از پتانسیل ها داشته باشیم. تلاشمان کاهش خروج ارز‌بوده و برنامه داریم با حمایت های مناطق آزاد و ایجاد ببسترهای مناسب و پیست های استاندارد به محل مناسبی برای اردوهای کشورهای خارجی تبدیل شویم و ارز آوری کنیم.

علیرضا سهرابیان گفت: ما وارد فاز تولیدات قایق در داخل کشور شدیم و در این زمینه نیز مناطق آزاد می توانند به ما کمک کنند. قطعا ایجاد پایگاه های مناسب در این مناطق برای قایقرانی و افزایش همکاری ها و حمایت ها باعث رشد و توسعه این رشته در کشور می شود.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو