معاون وزیر صمت:

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با هم افزایی دستگاه های استانی

معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بر تکمیل زیرساخت های این منطقه ویژه با هم افزایی بین دستگاه‌های ملی و استانیدر راستای ماده ۱۸ قانون مناطق ویژه تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از شاتا، امیر بیات موقعیت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در نزدیکی پایتخت را مزیت اساسی برای فعالان اقتصادی و صنعتی بیان کرد و افزود: ایدرو به عنوان سازمان متولی این منطقه تاکنون نسبت به تامین زیرساخت‌های اساسی از قبیل آب، برق، معابر، گمرک، مخابرات و … اقدامات جدی در شرایط تنگناهای اقتصادی و تحریم ها صورت داده است.

بیات، واگذاری اراضی منطقه به سرمایه گذاران و کارآفرینان را بر اساس ماده ۲۲ قانون اداره مناطق ویژه اعلام کرد و افزود خوشبختانه با همکاری شایسته وزارت نفت و شرکت ملی گاز اقدامات گازرسانی به منطقه نیز با پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته و امید می‌رود به زودی این زیرساخت اساسی نیز به طور کامل در منطقه آماده استفاده بخش خصوصی و متقاضیان گردد.

سرپرست سازمان ایدرو لزوم همکاری و تعامل بخشهای مختلف در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل و رفع موانع برای سرمایه گذاران و متقاضیان کار آفرینی در سال جهش تولید را بیش از پیش کلیدی برشمرد و تصریح کرد این سازمان ضمن سپاس از وجود روحیه تعامل در مسئولان منطقه‌ای بهره مندی از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاران و تسهیل شرایط از جمله مساعدت های نماینده مردم منطقه را یاری رسان توسعه در این منطقه ویژه اقتصادی ممتاز می داند.

در این دیدار همچنین انوشیروان مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجاس شورای اسلامی نیز دغدغه های توسعه منطقه و دیدگاه های خود را بیان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.